Jom Seks Dalam Kereta

Posted by Sakti Arjuna

Ramai dari kita dikejutkan dengan kisah Tok Bali..Tok Bali??Kat mana tuh??Haha..Jangan buat-buat tak tau..Maka rentetan daripada itu, pihak yang berkenaan sudah mula risau akan gejala sosial yang melanda masyarakat institusi..


Maka golongan yang mempunyai kenderaan atau lebih spesifik lagi kereta menjadi mangsa. Kereta dituduh menjadi tempat beromen dan membuat onar..Menaiki kereta berdua adalah haram..Kereta merupakan tempat maksiat dan pusat tumpuan jenayah dan seks bebas..

Adakah pihak yang pandai memikir ini pernah terfikir bahawa  daripada beomen dalam kereta di dalam kawasan institusi, lebih baik beromen dalam kereta di luar. Macamlah institusi tersebut luas sangat sampai ada port nak beromen..Apabila perkara yang sepatutnya difokuskan terlepas pandang, maka peraturan dan undang-undang yang diimplimentasikan ini kelihatan dangkal, dungu, dan sampah.Bak kata Agnes Monica, Tak Ada Logika. Ramai pasangan yang berjalan berdua-duaan tidak ditangkap dan dikenakan tindakan..Mereka ini malahan berjalan di tepi semak..di kawasan gelap..dan juga melepak di bawah blok betina..Dalam semak tak boleh beromen kot..

Tapi nak buat macam mana..bila otak tak digunakan dengan sewajarnya, maka ramai yang sakit otak dek cadangan dan implimentasi orang atasan yang bukan-bukan..Kawan ni pengikut je..Pacal yang hina la katakan..

2 comments:

  1. Unknown said...

    betul tu.. ini JUGA masalah disebabkan oleh kePENGARAHan yang tidak berasas..

    bak kata orang, silap ARAHAN, anak menjaadi mangsa..

    fikir-fikirkanlah..

  2. Unknown said...

    wei bubuhla komen.. mana? manaaa??

Post a Comment