Kan Dah Susah

Posted by Sakti Arjuna

Kawan paling benci kalau ada orang menyusahkan kawan, atau tindakannya menyusahkan kawan, ataupun kesan dari perbuatannya menyusahkan kawan..Sebelum ini belum pernah kawan menghadapi masalah sedemikian rupa..Tetapi pasca penangkapan itu telah memberi kesan yang berbuku dalam jiwa kawan..Benci rasanya hati mengenangkan perkara ini..ingin rasanya kawan berjumpa dengan yang empunya diri dan tempeleng mukanya sekuat hati..


Sekarang ini kawan tidak peduli apa yang nak jadi dengan dirinya..Kawan berharap agar tindakan yang paling teruk dan serius dikenakan kepadanya..Jika selamat, maka kawan lah manusia yang akan menjadi pendendam dan memusuhi dirinya..

Kerana pantatnya gatal, semua mendapat bahana..Kerana ingin dicegah kegatalan itu, maka yang lain menjadi mangsa...

4 comments:

  1. Joseph said...

    terus terang aku luahkan, aku memang cukup benci dengan orang yang berpantat gatal ni.. ada saja yang x kena dengan kita di kemudian hari..

    inilah jadinya kalau bernafsu besar.. x bersyukur dengan apa yang ada..

    tengoklah nanti apa yang nak jadi pulak..

  2. QaYYum MieJiFans said...

    aku pu sokong....aku pun benci ngn org yg berbatang besar ni...makin besar batang dia makin banyak helah dia utk kwn2

  3. Jalak Lenteng said...

    sipantat gatal yang bongok lagi si pelir besar yang bingai.......kalau nk memantat x de portmeh jmpe abang....biar abang tunjuk port murah....tu..hotel sri malaysia de...Rm120 semalam...kate anak loaded...sane bikin la babe...nyusahkan org....terus terang kes dieorg ni telah membontotkan lagi keadaan maktab yang sediakala bontot...

  4. MeMeR said...

    Sian korang dan sian kan mangsa keadaan yg tak bersalah

Post a Comment