Jangan Cuba

Posted by Sakti Arjuna

Pipi bukan untuk disentuh..tangan bukan untuk dipegang..Baju bukan untuk diusap..Jangan cuba menunjuk kemesraan kalau tidak sanggup menahan sakit penangan penerajang..


Apabila dah selalu berlakon di hadapan manusia yang baru dikenali, maka barua ini ingin mendapatkan 1st impression yang hebat dan kagum dari manusia baru dikenali ini..jadi tindakannya telah menimbulkan rasa tidak senang dan panas..

Penyesalannya bukan alasan..keterlanjuran bukan kunci kemaafan..Bak kata pepatah, Jangan dijolok sarang tebuan..Kalau tak mahu merasa lunyai dan sakit diterajang, ditumbuk dan dilempang insan yang sedang gila akibat kemarahan, jangan disentuh awek insan gila tersebut..itu kerja gila namanya..

Don't try me..

2 comments:

  1. Joseph said...

    tidak syak lagi.. inilah akibat insan yang selalu alpa dengan dunia persekitaran disekeliling dia.. sungguh memalukan.. tindakan yang paling tidak berasas sekali.. apakah ini salah satu cara untuk manunjukkan sesuatu setelah lama dipandang sebagai pacal yang hina?

    dari pandangan sudut lain, ini adalah tindakan yang dilakukan berdasarkan hanya atas kemesraan dan sikap untuk menunjuk 'hero manga' di hadapan murid-murid yang sama tahap akal dengan si barai tersebut..

    pembaca sekalian, inilah dia satu lagi akibat alpa dengan permainan dan dunia kartun.. sikap interpersonal tidak pernah didalami dengan pergaulan sihat bersama rakan-rakan malah menjadikan kartun sebagai teman ketika kesunyian..

    ingatlah, KARTUN tidak akan berasa sakit ketika DITERAJANG.. renungkan bersama..

  2. GT Nemosis said...

    iye..kawan setuju..kaki si penerajang yang sakit akibat menerajang si kartun..bangsat sungguh..

Post a Comment