Sakit Tekak

Posted by Sakti Arjuna

Baru-baru ini kawan ke sebuah pusat karaoke yang pernah menjadi kegemaran suatu ketika dulu..tidak perlulah tahu di mana..cukuplah kawan dan Joseph sahaja yang mengetahui..

Namun, hakikatnya, ia sudah tidak lagi menjadi kegemaran..Entah di mana silapnya, kawan tidak lagi berasakan yang pusat tersebut seperti dulu..Gadis-gadisnya tidak lagi berkebaya seperti pramugari syarikat penerbangan..entah bagaimana, yang melayan kawan di bilik karaoke merupakan seorang lelaki..di mana gadis-gadis ayu lagi seksi?? Di mana??!!!

Bagaimanapun, kualiti bunyi masih seperti dulu..tidak menghampakan..Bagaimanapun kawan sedikit hampa apabila ingin menyanyikan lagu Gadis Bertudung Putih..entah bagaimana, lagunya tidak seperti yang kawan kehendaki..tiada versi unplugged..itu sahaja yang kawan rasakan ralat..

Ke pusat karaoke ini mengimbau kenangan lalu..kini kawan tidak lagi ke sana bersama rakan-rakan yang biasa..kali ini kawan ke sana bersama rakan baru yang tidak mungkin sama dengan rakan-rakan yang lama..Lu jangan perasan lebih Joseph..

Kawan harap, selepas ini pusat karaoke ini akan berusaha untuk menempatkan lebih banyak gadis ayu yang seksi dan kawan tidak kisah malahan suka jika mereka gedik..kerana itulah tarikan yang perlu ada pada sesebuah pusat karaoke..gadis ayu yang seksi serta gedik..

5 comments:

  1. Jalak Lenteng said...

    karaoke????adus..aku taksub ckit bab2 karaoke ni...complain saja kat kaunter...huhuhu

  2. Sakti Arjuna said...

    kawan dah xde mood dah hari tu nak komplen..awek x mari..memang tension..

  3. Joseph said...

    aduuuuuu.. tertekanggg aku..

  4. Sakti Arjuna said...

    trun johor la..kita mengimbau kenangan lama...

  5. Joseph said...

    hehe nantikan yeee..

Post a Comment