Sial

Posted by Sakti Arjuna

Bapak penzina..ditangkap basah..bercerai talak tiga masih ke rumah bekas bini minta dikulum..menyamar profesor dan beromen dengan bini orang..anak perempuannya gila..asal bulan mengambang meroyan jadinya..anak lelakinya penagih..tegar ganja..memukul bini dan melahirkan anak haram luar nikah..seorang lagi anak lelakinya perogol..punya anak perempuan dan bini..aku doakan agar isteri kau dirogol dan anak kau diliwat beramai-ramai..berkereta jenama import bertukar setiap bulan..ramai sedia maklum anak lelakinya drebar dan bekerja picisan..bagaimana agaknya mampu memandu kereta sedemikian..kereta bos..ataupun lari finance ataupun kereta samun..

Semoga kau eksiden berlanggar lori pasir..mayat bini kau hancur..anak perempuan kau putus kepala..kepada penagih, mati la kau overdose dan dalam high, meliwat anak luar nikah kau dan anak-anak sedara kau..

Keturunan kau memang anjing dan babi..Aku sumpah, kalau aku nampak anak kecik kau main luar rumah, aku culik pastu aku suruh orang gila seks liwat sampai bocor bontot..Korang memang lahanat dan pukimak..Kalau aku ada kenal bomoh kuat, aku santau kau satu family..biarlah tak masuk syurga pon..lancau..

2 comments:

  1. Unknown said...

    siapakah gerangan ini? mana kau dapat tahu? berita? sms? call?

  2. Jalak Lenteng said...

    Pergh...antara org paling bangsat pernah aku dgr.....mane letak akal x tau....beruk pun x toron anak sendiri....adakah manusia hari ini lebih teruk dari beruk???ade betulnyer...

Post a Comment