Nodai Aku

Posted by Sakti Arjuna

Kawan menanam azam ingin berpuasa penuh tahun ini...kepuasan meraikan Aidilfitri lebih terasa jika tidak ada ketinggalan walau sehari pun berpuasa...

Setakat ini, kawan masak sendiri juadah berbuka dan sahur...bukan setakat juadah ala kadar, tetapi boleh dikategorikan sebagai agak mewah pada pandangan mata golongan marhaen...

Kawan suka ke bazar Ramadhan...bukan untuk membeli juadah tetapi mencuci mata melihat gadis-gadis seksi...jangan ingat bulan puasa tak ada gadis seksi menjolok mata...sama aje seperti di bulan2 lain..kawan memang kalau boleh tak mahu tengok...tapi alangkah ruginya kalau tak melihat keindahan alam yang dianugerahkan Allah..hahaha...budak jahat...

Tahun ini hanya sekali kawan ke bazar Ramadhan...kawan beli Piza besar..mahal jugak...12 Ringgit...menyesal kawan beli...bukan kufur nikmat, tapi kawan hanya dapat dosa membeli piza tersebut..

Dah la tak berapa sedap..makan 6 keping pun tak kenyang lagi...kawan mengeluh dalam hati mengenangkan betapa penipunya peniaga zaman sekarang...kawan belasah jela makan dengan hati yang menyesal....

Seperti yang kawan katakan, sekarang kawan amat jarang mencarut atau mengeluarkan kata-kata kesat...kawan sabar jela...nak belasah orang, Jalut sudah tiada...

Kawan sudah serik dengan bazar Ramadhan...andaikata kalian terjumpa kawan di bazar-bazar Ramadhan seluruh Malaysia, ketahuilah, kawan hanya mencuci mata sebagai santapan jiwa yang jahat...

Teringat peristiwa Kathira Abu Bakar dan Enset di bulan puasa ketika di Johor Bahru bersama Joseph..awak memang jahat Joseph oi...

3 comments:

  1. Joseph said...

    maka nampaknya pahala puasa ko sama la macam aku semalam ketika dilawati awek hot yang berbuka puasa sempena majlis berbuka puasa bersama anak-anak yatim.. rambut kaler, free hair tu..

    kathira dan enset?? uishh bahaya.. jangan cakeppp.. tu sume keje ustaz zharif.. hehe

  2. Sakti Arjuna said...

    hahaha....nak buat mcmane..aku kalah dengan kecantikan dan kemantapan perempuan...

  3. Jalak Lenteng said...

    hahaha......sy belum cukup gay nk tolak pelawaan melihat pompuan yg cantek....huhuhu

    yg pasti...makin tahun makin pudar perasaan untuk hari raya...

Post a Comment