Di Mana-Mana Pun Dah Tak Selamat

Posted by Sakti Arjuna

Kawan suka pergi Mydin..Mydin best untuk berjalan-jalan mencari barang..Kawan paling suka pergi ke ruangan jam tangan kerana banyak jam-jam menarik dijual pada harga yang sangat-sangat berpatutan..Kawan sudah ada 3 jam branded yang dibeli di Mydin..

Namun, item yang paling kawan suka ialah minyak dan gel rambut..Memang murah..bayangkan, kawan pernah beli 3 gel rambut yang dibungkus bersama dengan harga RM 11..mana nak jumpa beb..Baru-baru ini kawan beli gel rambut besar berjenama Gervenne dengan harga 6 ringgit..siap ada percuma satu lagi..Tak murah lagi? Pencuci muka Biore dengan harga 8 ringgit..huh..menarik tertarik tol..

Tapi satu perkara telah menyebabkan kawan tidak lagi gemar ke Mydin sebuah bandar sate terkemuka..Ketika kawan membayar di kaunter pembayaran, cashier yang bertugas telah bertindak mengorat kawan..ketika dia memulangkan duit baki, dia telah mengusap tangan kawan sambil menggeletek tapak tangan kawan..Meremang bulu kote kawan dibuatnya..Semenjak kejadian itu, dia sering mengenyitkan mata dan menegur kawan dengan dengan nada manja yang dibuat-buat..Alahai, meluat kawan dibuatnya..

Bukan apa, kawan sudah ada awek..Memang steady sesangat..Nak buat bini pun..kawan tak suka digoda dan dingorat..Ingin sahaja kawan adukan pada Manager bertugas tetapi kawan tidak mahu menuang pasir ke dalam periuk nasi dia..Tak elok..kesian dia..

Tapi dia kena la kesian kat kawan..Kawan pun ada muka..Kawan ada awek..Mana nak letak muka dengan makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang sama-sama beratur menunggu giliran membayar..Diorang pun senyum sinis dan mentertawakan kawan..Malu kawan dibuatnya..

Nasihat kawan pada cashier tersebut..berhentilah mengorat kawan..berhentilah menggoda kawan..Kalau kau tu perempuan takpelah jugak..Dah la BAPOK!!! TAK CUN lak tuh!!!!

7 comments:

  1. Mr Zakwan Johan said...

    hahahaha......
    mati2 aku ingat perempuan...
    kalau perempuan, cara dia ngorat ko memang agak kuang ajar....patut diberi pelempang ataupun disumbat hidungye dengan tiub basikal....

  2. Sakti Arjuna said...

    kalau perempuan ape lagi...ons la..hahahaha

  3. Jalak Lenteng said...

    haha..bapok...aku igt pompuan btul..aku dah pelik dah apsal ko x mlayan...sexual harrasment ni sakti....adeih..report la..pa tunggu...huhu..untung2 mydin bg voucher ganti rugi..hah..untung ko...

  4. Sakti Arjuna said...

    tu la pasal..malu beb..menurut kajian ramai mangsa salahlaku dan gangguan seksual tidak melaporkan pada pihak berkuasa kerana malu, prejudis, dan sebagainya..kawan pun malu..malu saya dibuatnya(tiru cam Mirnawan Nawawi dalam iklan)

  5. Jalak Lenteng said...

    yup...sungguh x tau malu shemale itu..len kali ko maki jer kuat2...selamber..pasni mesti die x kaco ko dah..

  6. junilaila azhar said...

    hahaha..muke jambu sgt kot..soh je awek kamoo lempang..

  7. Joseph said...

    haha x payah awek, awek pun tumpang gelak sekali.. wahai arjuna, sahlah bahawa anda sebenarnya ialah seorang insan yang menarik di mata SEMUA JENIS MANUSIA... hahaha

Post a Comment