Aliff????

Posted by Sakti Arjuna

Sudah banyak kali Joseph bercerita tentang Aliff di Giant Southern City..katanya laju, mantap, dan tuntas..kawan hanya mendengar antara percaya atau tidak..50 sen sejam tambahnya lagi..tauke cyber cafe manakah yang mahu rugi mengenakan 50 sen sejam? Gila ke apa??

Setelah muak dan ingin melihat sendiri penipuan Joseph, kawan pun ikut serta bersama laptop kawan..Sampai di destinasi, kawan hanya diam apabila menyedari bahawa Aliff tg dikatakan Joseph adalah sebuah kedai makan mamak..Patutlah..Inilah yang berlaku apabila komunikasi tidak tepat dan dicerna dengan tidak teliti..

Semasa kawan menulis post ini, kawan berada di Aliff sambil minum Kopi O Ais..

Walaupun demikian, memang diakui perkhidmatan Internetnya pantas dan tuntas..Awek2 pun mari gak..HUHUHUHU...

Kawan mohon maaf andainya kawan lambat dalam urusan komentar dan penambahbaikan blog..Ini semua adalah kerana Joseph tidak bayar bil Maxis Broadbandnya..

4 comments:

  1. Unknown said...

    internet bukan persoalan utama.. yang menjadi soalnya adalah DUIT. wang ringgit sukar dicari.. menghabiskannya mudah sekali..

  2. Jalak Lenteng said...

    alamak ai...haha..bertakik lak 2 org sahabatku ini...kawan2 kita harus bijak menggunakan peluang..huhu..awek ramai ek kat ctu...tpkan..apsal korg x balik2 lg???

  3. Sakti Arjuna said...

    wahai jalak..kami busy ngan induksi dan juga btn

  4. Jalak Lenteng said...

    owh...patutla pun...fahamla aku..

Post a Comment